Träningpass vi erbjuder

Crossnature
Med naturen och den egna kroppen som redskap tränar vi både styrka och kondition där vi blandar jogging med styrkestationer.

 

 

Zoma Move
Somamove är en holistisk träningsform som ger träning för kroppens stora och små muskler och den berör så långa muskelkedjor/bindvävkedjor som möjligt. Kondition, styrka, spänst, balans, rörlighet och koordination.

Par Träning/ PT duo 
För dig som vill träna tillsammans med en vän. Den personliga tränaren coachar och hjälper då er båda under träningspasset och tillsammans jobbar ni mot era träningsmål. Ni får också tips på hur ni kan motivera varandra fram till ert mål.


Lazy River träningspass
Här skall tränas i en 800 meter lång flod inne i hotellområdet – woow! Ta på baddräkten. 

Vattensalsa
Gnid in dig med lite extra sololja innan passet så musklerna ser extra snygga ut när de får jobba i solskenet (?) i poolen. 

Stavgång
När du går med stavar tränar du både rörlighet, styrka och uthållighet. Träningen blir mer omfattande och allsidig eftersom muskler i både under- och överkroppen får arbeta till skillnad från en vanlig promenad där det främst är musklerna i underkroppen används. 


Flow
Är en varsam blandning av yoga, tai chi och pilates som gör dig centrerad och lugn. 

Sumba
Ett riktigt härligt glädjepass där vi får svänga på höfterna. Sumba är en enkel dansklass där vi till latinska rytmer skakar höfter, rör oss till musiken och får massor med träningsglädje. Du tränar kondition och koordination i en mix av latinamerikanska dansformer och musik blandat med enkla koreografier till de senaste hitsen. 

Power Yoga
Poweryoga är en kraftfull, svettig och fysisk yogaform där man tränar med sin egen kroppsvikt i en kombination av rörelser, ställningar och andning. Utövandet genererar mycket värme och ökar uthållighet, definierar muskler, utvecklar fokuseringsförmåga och "bränner" bort giftiga toxiner och fria radikaler ur kroppen. Rörlighet och smidighet ökar och man släpper på stress och spänning runt leder och i muskler. 


Boxmix
En pulshöjande träningsstund med mycket träning för överkroppen. Enkel skuggboxning i korta kombinationer varvas med två fysdelar där du bjuds på extra mycket styrka och uthållighet med din egen kropp som motstånd.

Styrka och Tabataintervaller 
Vi tränar stationsträning som är både roligt och omväxlande.

Styrkepass
Inne i gymmet med ledning av instruktör.


Femenine feeling 
Nu skall vi få höfterna att svänga! Ta på en kjol och medtag högklackade skor till detta pass. Vad ska nu Linda hitta på.... 

Intervallträning i sanddynor 
Ett tuft pass där vi får upp flåset ordentligt uppför och nedför sanddynorna. Mycket skratt dessutom! 

Crossover 
Ett tufft crossfit-inspirerat pass där vi får bekänna färg! Funktionell träning för hela kroppen. Kondition, spänst, styrka och balans. Ett formtoppande pass för dig som vill utmanas i din träning. Övningar och repetitioner varieras vid varje enskilt pass.